Zápis ze schůzky ze dne 19.3..docx (17815)

Třídní schůzky

Třídní schůzka pro všechny rodiče se bude konat v úterý 23. září od 17:30 v naší třídě. Prosím zarezervujte si na schůzku víc času, protože, jak jistě víte ze stránek naší školy, jsme pilotní školou v projektu Pohyb a výživa, ke kterému jsme pro Vás v tento den připravili malou besedu v rámci celé školy. Beseda se bude konat pro všechny rodiče v kinosále od 18:30 a bude trvat nejdéle hodinu. 
Bude se týkat především inovací v oblasti zdravého stravování na naší škole a nových projektů a aktivit ohledně výživy a pohybu, které naše škola připravuje a jichž se stanete, jak doufáme, také součástí. Bez vaší podpory se zkrátka neobejdeme a jelikož víme, že chcete pro své děti to nejlepší, věříme, že tuto akci podpoříte na besedě svou účastí.  
 
Budu se tedy těšit v úterý naviděnou.
 
Renča

Zápis z třídní schůzky ze dne 23.9.

 

1, Představení třídní učitelky - kontakty (ty najdete i zde)

2, Cíl - vést děti k samostatnosti a zodpovědnosti za své učení, nošení pomůcek, přípravu na hodinu, domácí úkoly atd. 

4, Písemné práce - opakovací práce z předchozího týdne je každé úterý - děti opět uloží do portfolia

5, Portfolia - děti si mají do svého portfolia ukládat všechny práce + týdenní plány na konci týdne + hodnotící listy atd. Každý pátek si vezmou své portfolio domů.

6, Třídní klima - po dohodě s rodiči jsem připravena zorganizovat některý den po vyučování třídnickou hodinu s těmi žáky, kteří budou mít zájem, abychom důkladněji probrali vztahy ve třídě, spory, problémy a cokoliv, co děti v této oblasti trápí.

7, Třídní fond (2.760Kč)

8, Žádost o dobrovolný příspěvek na koberec, který jsem pořídila na vlastní náklady (2.980Kč)

9, Pohyb a Výživa - rozdání létaků a pozvánka na besedu v kinosále

10, Dotazy

- Dala jsem dětem možnost sepsat si vyjmenovaná slova na papír jako pomůcku - tu mohou používat jak při vypracovávání domácích úkolů, tak při písemné práci a samozřejmě v hodinách.

- Dám jim také k dispozici sčítací a násobilkovou tabulku za stejným účelem. 

- Domácí úkoly by měly vypracovávat samy s tím, že mají kdykoliv možnost si vyhledat na internetu, v učebnici, ve slovníku atd. cokoliv, s čím si neví rady. Váš úkol je dětem připomenout (já to dělám také), aby si úkol vždy znovu zkontrolovaly a každé slovo si odůvodnily (pokud jde o vyjmenovaná slova atd.) Můžete je při kontrole upozornit na chyby, ale úkoly jim prosím neopravujte - to by měly udělat samy.

- Mým cílem je, aby si děti vždy dokázaly poradit, i když něco neví a to, co potřebují, si uměly samy vyhledat. To se samozřejmě týká veškerého učiva, ne jen domácích úkolů. 

- Pokud se někde vyskytne slovo, jev nebo příklad, kterému nerozumí, domluvím se s nimi, aby si daný problém v sešitě podtrhly a mohly jsme ho ve škole vysvětlit. 

- Zodpovědnost - do týdenního plánu píšu vždy zásadní informace, informace dílčí napíši na tabuli a vyzvu děti, aby si je zapsaly do notýsku. Tím přebírají odpovědnost za to, co si mají např. na příští hodinu přinést. (Např. pravítko s ryskou na geometrii), pokud tak neučiní, ponesou za to přirozené následky - úkol, který děláme v hodině, si musí vypracovat doma. Na splnění úkolu jim dávám vždy dostatek času - týden.  A několikrát jim to také připomínám. Příprava do školy je opět jejich starostí a ne vaší. 

 

Třídní schůzky se zúčastnilo 11 rodičů. Za tak hojnou účast velice děkuji. Ráda kdykoliv nabídnu individuální konzultaci a také zodpovím, prostřednicvím mailu, jakékoliv dotazy.

 

Děkuji a přeji vám krásný podzim,

 

Renča